De link van mijn online fotoalbum - Reisverslag uit Baton Rouge, Verenigde Staten van Rosanne Krabbenborg - WaarBenJij.nu De link van mijn online fotoalbum - Reisverslag uit Baton Rouge, Verenigde Staten van Rosanne Krabbenborg - WaarBenJij.nu

De link van mijn online fotoalbum

Door: Rosanne

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

11 Januari 2012 | Verenigde Staten, Baton Rouge

Hoi allemaal,

Nog geen blog dit keer, maar wel even de link naar mijn online fotoalbum waar ik de meeste foto's die ik in de eerste week heb gemaakt op heb gezet.

De link is:
https://picasaweb.google.com/107912802260287978331?authkey=Gv1sRgCNzXu4OhscD0Gw

Enjoy!

Liefs,

Rosanne

  • 12 Januari 2012 - 10:40

    Papa:

    Heey Rosanne,

    Wat ontzettend leuk om die foto’s te zien. Lekker fietsen door een zonnig en mooi New Orleans, erg grappig.
    Ook fijn om te zien dat je appartement er zo goed uit ziet.
    Succes verder en vooral veel plezier!

    Liefs Papa.


  • 12 Januari 2012 - 16:02

    Oma:

    Lieve Rosanne
    Opa en ik hebben de fotos bekeken nu kunnen we ons een beetje een voorstelling maken hoe het is daar
    Lieve schat we hopen dat je een geweldige tijd heb daar al zal het vakantie gevoel wel verdwijnen als je aan het leren moet
    Hier gaat alles goed ik ben aan het aftellen met de bestralingen nog 8 keer
    Dikke kus van Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Baton Rouge

Rosanne

Actief sinds 14 Maart 2011
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 14824

Voorgaande reizen:

04 Januari 2012 - 10 Juni 2012

Studeren in de VS

Landen bezocht: